EDI este folosit cu precădere în relația cu marile lanțuri de International Key Accounts (IKA), care solicită partenerilor și furnizorilor să integreze în comunicarea cu ei un astfel de sistem. B-Org ERP poate folosi EDI pentru integrarea cu retaileri mari precum: Dedeman, Kaufland, Auchan, Lidl, Profi, Carrefour, Cora, Metro, Penny, Supeco, Selgros, Altex, Brico Depot, Hornbach, IKEA, Leroy Merlin etc.
Prin EDI companiile pot schimba între ele documente precum: comenzi, avize de expediție, note de recepție, facturi, rapoarte de stocuri și vânzări, cataloage de produse etc.
- Automatizează procesele și schimburile de informație cu partenerii strategici.
- Elimină erorile umane cauzate de procesarea manuală a datelor.
- Contribuie la scurtarea timpilor de procesare și de onorare a comenzilor.
- Crește semnificativ rapiditatea cu care se desfășoară toate procesele ce au legătură cu partenerii comerciali, mai ales în ceea ce privește comunicarea între cele două părți.
- Îmbunătățești cash-flow-ul și reduci ciclului comandă-încasare-plată datorită facturilor electronice trimise rapid.
- EDI contribuie la reducerea semnificativă a costurilor operaționale, în special a celor aferente procesării documentelor.
- Comenzile se pot plasa rapid, astfel rotația stocurilor e mai ridicată și tu vei putea folosi într-un mod mai eficient spațiile de depozitare.
- Îmbunătățești semnificativ calitatea relației cu IKA și cu alți parteneri de afaceri.
- B-Org ERP permite interfațare cu cele mai utilizate platformele EDI din România: Expert Supplier, Comarch, TecNet sau DocXchange.