Software ERP - Echipamente, Scule, Utilaje Profesionale

Software ERP - Echipamente, Scule, Utilaje Profesionale

Industria sculelor și uneltelor profesionale, a mașinilor, utilajelor și echipamentelor industriale sau agricole, a pieselor și accesoriilor auto, a început să devină din ce în ce mai conștientă de beneficiile și avantajele competitive pe care le aduce un sistem informatic de tip ERP.

Atât producătorii din industrie, cât și distribuitorii, importatorii sau comercianții își doresc să aibă un control sporit asupra operațiunilor de business, să își crească productivitatea, profitul și să își reducă pierderile și costurile.

Automatizările operaționale realizate cu ajutorul ERP-ului Transart și monitorizarea constantă a activității firmei te asigură că există întotdeauna o situație clară și un istoric pe baza căruia se pot lua decizii strategice.

B-Org ERP asigură un control exact asupra gestiunii stocurilor, stabilitate și viteză de lucru chiar și la volume mari de date, aplicația contribuind constant la dezvoltarea organică a companiei.

Opțiunea de stoc minim oferă suport pentru evitarea pierderii unor potențiale vânzări din cauza lipsei stocurilor, iar stocul optim ajută la estimarea cantității de produse pe care ar trebui să le avem pe stoc, dacă vânzările se mențin în același trend, prin urmare componenta de aprovizionare este îmbunătățită semnificativ.

Listele speciale de preț te ajută să dezvolți relația cu clienții fideli fiindcă poți seta discount-uri preferențiale pe grupe de produse și categorii de terți.

Prin intermediul aplicației ai acces la un instrument care te ajută să ai parte de un management eficient al garanțiilor, ai acces la evidența furnizorilor care oferă același produs, poți stabili prețuri diferite pentru produse identice, în funcție de locația de unde se comercializează (magazin sau depozit) și ai parte de o situație clară asupra fișei de magazie asigurând în același timp un grad ridicat de transparență asupra costurilor, fapt care este foarte important pentru fluxul de numerar.

Prin integrarea ERP-ului cu o platformă de interconectare EDI (Electronic Data Interchange) îți poți îmbunătățiți semnificativ calitatea colaborării cu marii retaileri (Key accounts) printr-o gestionare eficientă a documentelor și comenzilor.

Soluția de management a depozitului, Warehouse Manager WMS, integrată nativ cu ERP-ul Transart, asigură inventarierea rapidă, crește acuratețea identificării produselor prin intermediul codurilor de bare complexe și personalizabile GS1-128, elimină erorile manuale, automatizează diverse operațiuni ce țin de recepția și livrarea mărfii, asigură mobilitate și ghidare operatorilor din depozit, oferă acces la harta depozitului pentru găsirea facilă a produselor și transparență necesară cu privire la activitatea oamenilor din depozit.

Prin integrarea ERP-ului Transart cu componenta de Business Intelligence primești acces permanent și în timp real la toți indicatorii de performanță (KPI) care te interesează, aceștia fiind evidențiați prin intermediul unor rapoarte grafice, interactive, ușor de înțeles și de utilizat.

B-Org ERP este o soluție stabilă și de încredere, care îți oferă tot sprijinul necesar pentru a te putea dezvolta în continuare cu ajutorul optimizărilor și automatizărilor diferitelor operațiuni de business. Totodată îți oferă transparența de care ai nevoie pentru a monitoriza și controla fluxurile importante de business din companie și pentru a te asigura că totul se desfășoară într-un mod eficient și corect.

Permite integrarea ERP-ului cu platforme de magazine online, EDI sau Emag Marketplace
Contribuie la realizarea rapidă a procesului de inventariere prin intermediul scanării codurilor de bare
Asigură o gestiune exactă a stocurilor și reduce costurile de stocare și operare în depozit
Minimizează banii blocați în stocuri de marfă în funcție de viteza de rotație
Oferă acces la circuite specializate precum: management service, circuit de upgrade, garanții etc.
Crește profitul, minimizează pierderile, ține costurile sub control
Oferă acces în timp real la informații esențiale de business și la indicatorii de performanță
Crește conformitatea și viteza livrărilor către clienți
Contribuie la optimizarea stocurilor și a activității din depozit
Crește viteza de rotație a stocurilor și capacitatea de gestionarea eficientă a vânzărilor și a canalelor de distribuție
Generează automat propuneri pentru comenzile de aprovizionare în baza vânzărilor și a stocurilor existente
Trimite notificări automate către clienți: emitere factură, garanții, scadențe, sold etc.
Ajută la întocmirea rapidă a documentelor de livrare pentru distribuție
Permite configurarea și utilizarea de discounturi la nivel de grupe de produse și tip client
Contribuie la loializarea clienților prin intermediul listelor speciale de preț
Oferă acces la un set numeros de rapoarte predefinite și șabloane personalizabile
Asigură coordonarea eficientă a gestiunilor din multiple puncte de lucru și monitorizarea în timp real a operațiunilor

Vreau să fiu contactat de Transart

* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!
Acest site folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Acceptă și continuă Citește Politica de cookie