Automatizează vânzările și colectează informații vitale din piață despre tine și competiție HERMES SFA & Retail Execution este liderul pieței din România și una dintre cele mai importante soluții de acest tip din Europa. HERMES a fost dezvoltat permanent în ultimii 20 de ani, de aceea a devenit un sistem complet care încorporează cele mai bune practici folosite la nivel internațional în vânzări, distribuție, merchandising și retail execution.
Crește productivitatea agenților din teren prin automatizarea activităților de vânzare și merchandising.
Îmbunătățește semnificativ capacitatea de organizare, respectiv coordonare a agenților din teren.
Contribuie la îmbunătățirea planificării și controlului asupra departamentului de vânzări cât și la nivelul fiecărui reprezentant/agent de vânzări/merchandising în parte.
Este un instrument cu un impact strategic semnificativ, care îți permite implementarea și aplicarea unitară a politicilor comerciale și a standardelor de merchandising pentru a avea cele mai bune rezultate.
Permite monitorizarea și controlul activităților oamenilor din teren cu ajutorul unui set extensiv de rapoarte standard, a unui număr ridicat de indicatori de performanță (KPI) și a monitorizării prin intermediul tehnologiei GPS.
Aplicația asigură respectarea tuturor politicilor de vânzări și merchandising de către orice agent de teren.
HERMES permite preluarea comenzilor offline dacă este cazul, datele urmând a se sincroniza atunci când există conexiune la internet.
Agenții au acces permanent la obiectivele și targetele de vânzări.