Sistem ERP Distribuție, Bunuri de larg consum, FMCG si HORECA
Industria bunurilor de larg consum (FMCG/CPG) face parte din unul dintre cele mai dinamice și competitive domenii de business din lume. Datele din diverse rapoarte spun că în fiecare oră apar noi companii în sectorul FMCG.
Aici totul se desfășoară rapid, rulajele de stocuri sunt mari, iar produsele au o viață scăzută la raft, fie din cauza faptului că sunt perisabile fie din cauza cererii foarte mari din partea clienților. De aceea producătorii, distribuitorii și comercianții din zona FMCG acordă o atenție foarte mare acestor detalii pentru a-și putea menține și îmbunătăți marja de profit.
Utilizând know-how-ul Transart, producători din industria FMCG pot avea acces la rapoarte create pe baza datelor consolidate de vânzări globale colectate direct de la distribuitori, astfel încât să cunoască în detaliu ceea ce se întâmplă în teritoriu și să ia decizii tactice și strategice cu efect imediat.
Datorită unui lanț de vânzări, distribuție și aprovizionare pe mai multe nivele, companiile din industria FMCG au nevoie de digitalizarea business-ului pentru a asigura profitabilitatea și corectitudinea datelor și operațiunilor.
Prin intermediul digitalizării întreaga afacere devine transparentă, iar echipei de management îi va fi mai ușor să monitorizeze și să controleze activitățile angajaților, dar și să optimizeze diferite fluxuri de lucru și proceduri, astfel încât productivitatea să ajungă la un alt nivel.
Managementul proactiv este esențial în acest domeniu, iar soluția B-Org ERP dezvoltată de Transart integrează o multitudine de funcționalități care contribuie semnificativ la îmbunătățirea capacității de a lua decizii strategice.
B-Org ERP face parte dintr-o suită completă de business software și poate fi integrat cu: HERMES SFA & Retail Execution (liderul pieței din România în domeniul automatizării agenților de teren și de merchandising & retail execution), Business Intelligence, Warehouse Manager WMS (management depozit), e-Shop (magazin online), Retail-magazin, Transport Management System (TMS - managementul flotei), EDI etc.
ERP-ul Transart te ajută să egalizezi raportul dintre cerere și oferta, să planifici și să monitorizezi eficient lanțul de distribuție, să te asiguri că te ridici la înălțimea așteptărilor clienților, să automatizezi operațiunile și fluxurile, să asiguri un management optim al stocurilor, să planifici eficient aprovizionarea, să crești valoarea indicatorilor de performanță (KPI) și să transformi modul în care faci business.
Poți lucra cu diferite unități de împachetare și ai acces rapid la informații despre trasabilitatea produselor, iar pentru gestionarea eficientă a stocurilor poți folosi metoda de descărcare FIFO/FEFO astfel încât să elimini pierderile datorate expirării produselor în depozit.
B-Org ERP este rapid indiferent de mărimea volumului de date, asigură legătura dintre gestiune și contabilitate, oferă acces la un set numeros de rapoarte, optimizează stocurile și ajută la inventarierea rapidă cu ajutorul WMS-ului și a codurilor de bare complexe și personalizabile de tip GS1-128, care conțin informații despre lot, dată de expirare și mulți alți parametri importanți.