ERP Software B-Org birotica si papetarie

ERP Software B-Org birotică și papetărie

Competiția este puternică în sectorul producției, distribuției și importului produselor de birotică și papetărie, dar și între comercianții din această industrie.

Pentru menținerea unui avantaj competitiv semnificativ fiecare companie are nevoie de un sistem ERP care să îi ofere siguranța și funcționalitățile importante pentru a se dezvolta în continuare.

Prin digitalizare firmele pot să își automatizeze procesele, să obțină transparență asupra fluxurilor de lucru, să crească productivitatea angajaților și să monitorizeze cu ușurință, prin intermediul unui set extins de rapoarte standard, toți indicatorii de performanță (KPI).

B-Org ERP contribuie semnificativ la transformarea business-urilor și ajută la organizarea datelor astfel încât companiile să poată deveni proactive și să ia decizii strategice de calitate, pe baza unor date corecte.

Datele din toate punctele de lucru pot fi consolidate cu ușurință, iar datorită capacităților avansate de gestiune a stocurilor și a funcționalităților de stoc optim, stoc minim și aprovizionare, ai tot suportul necesar pentru a evita situațiile de lipsă stoc, astfel încât să nu pierzi din vânzări. Totodată poți sesiza cu ușurință care sunt produsele care nu au rulaj bun.

Design-ul modular al aplicației îți permite să achiziționezi doar modulele de care ai nevoie, astfel încât îți poți optimiza și îmbunătăți performanța business-ului în funcție de direcția strategică pe care vrei să mergi pe viitor.

ERP-ul Transart poate fi integrat într-un ecosistem digital și complex de business management, care îți oferă oportunitatea să ai parte de un control sporit asupra business-ului, să crești productivitatea și implicit profitul. Dar, ceea ce e și mai important e faptul că, prin automatizări specifice, oamenii tăi se pot ocupa de mai multe lucruri, într-un timp mai scurt.

B-Org ERP poate fi integrat și cu aplicații precum: HERMES SFA & Retail Execution (liderul pieței din România în domeniul automatizării agenților/reprezentanților de teren și de merchandising & retail execution), Business Intelligence, Warehouse Manager WMS (management depozit), e-Shop (magazin online), Retail-magazin, Transport Management System (TMS - managementul flotei), EDI etc.

HERMES SFA & Retail Execution, este liderul pieței din România. Aplicația automatizează activitatea forței de vânzări, preluarea comenzilor din teren, culegerea datelor din piață, verificarea prețurilor proprii și ale competiției și vă asigură că sunt respectate standardele de Merchandising în ceea ce privește vizibilitatea produselor din propriul portofoliu.

Integrarea cu Warehouse Manager WMS contribuie la crearea unui flux stabil de date între aplicația ERP și depozit, dar și la optimizarea și automatizarea unor activități din depozit precum inventarierea, rezervarea stocurilor etc.

ERP-ul Transart aduce o multitudine de funcționalități și optimizări pentru fiecare business în parte fiind în același timp o platformă stabilă, cu actualizări legislative realizate la timp, care permite procesarea unor volume foarte mari de date și cu ajutorul căreia îți poți dezvolta în continuare afacerea.

Permite integrarea ERP-ului cu platforme de magazine online, EDI, EMAG Marketplace
Crește vizibilitatea asupra businessului și optimizează procesele vitale pentru companie
Ajută la creșterea vânzărilor și a profitabilității
Crește productivitatea și reduce semnificativ erorile prin intermediul automatizărilor și optimizărilor pe fluxurile de lucru
Ajută la evitarea situațiilor de lipsă stoc
Asigură o gestiune exactă a stocurilor
Contribuie la un management eficient al gradului de îndatorare a clienților prin intermediul Credit-controller-ului
Permite coordonarea și organizarea gestiunilor din multiple puncte de lucru
Permite realizarea de analize și previziuni în baza datelor istorice
Asigură un management eficient al vânzărilor și a canalelor de distribuție
Trimite notificări automate către clienți: emitere factură, scadențe, sold etc.
Permite întocmirea rapidă a documentelor de livrare și reduce timpul de procesare al comenzilor
Oferă abilitatea de a crea discounturi la nivel de grupe de produse și tip client, dar și liste speciale de preț pentru fidelizarea clienților
Maximizează viteza de rotație a stocurilor, fluidizează procesul de aprovizionare și optimizează stocurile prin intermediul funcționalităților de stoc optim, stoc minim și sezonalitate
Reduce semnificativ durata de inventariere
Ajută la monitorizarea în timp real a indicatorilor de performanță (KPI)
Fluidizează schimbul de informații între departamente
Minimizează banii blocați în stocuri de marfă cu ajutorul analizei asupra rotației stocurilor

Vreau să fiu contactat de Transart

* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!
Acest site folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Acceptă și continuă Citește Politica de cookie
Contact us
* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!