B-Org ERP IT, GSM, TELECOM, Electronice, Electrice

B-Org ERP IT, GSM, TELECOM, Electronice, Electrice, Audio

În prezent, tot mai mulți producători, importatori, distribuitori și retaileri din industrie au început să conștientizeze din ce în ce mai mult cât de importantă este digitalizarea pentru o companie care activează într-un mediu atât de dinamic și complex.

ERP-ul Transart asigură un mediu stabil, rapid și transparent cu ajutorul căruia firma se poate dezvolta organic și sigur. Automatizările și optimizările aduse de aplicație îi ajută pe angajați să realizeze mai multe lucruri, într-un timp mai scurt, prin urmare aceștia devin mai productivi, iar numărul erorilor pe care le fac angajații se reduce semnificativ.

Gestiunea corectă a stocurilor este vitală pentru firmele din domeniul IT hardware, telecomunicații, HVAC / sisteme de climatizare, electronice și electrocasnice de aceea este extrem de util un ERP care are capacitatea de a asigura control și exactitate sporită asupra stocurilor, dar și de a optimiza aprovizionarea și stocurile în funcție de rulaj. Totodată, sincronizarea dintre operațiunile din gestiune și cele din contabilitate se realizează rapid, în timp real, indiferent de mărimea volumului de date.

Accesul permanent la istoricul companiei și la un set numeros de rapoarte personalizabile asigură urmărirea evoluției indicatorilor de performanță (KPI) și tot fluxul necesar de informații pentru luarea celor mai bune decizii de business pentru prezent și viitor. Integrarea unui sistem de tip Business Intelligence ajută la transformarea datelor în rapoarte vizuale, interactive, actualizate în timp real și ușor de înțeles de către oricine, care contribuie semnificativ la creșterea rapidității și calității procesului decizional de business.

Principalele activități precum importul, distribuția și comercializarea de mărfuri, aprovizionarea, achizițiile, urmărirea stocurilor, livrarea comenzilor, managementul activităților din depozit și a canalelor de distribuție, producția și operațiunile ce țin de garanții/service/asamblare pot fi coordonate și monitorizate îndeaproape cu ajutorul ERP-ului Transart.

Datorită design-ului modular, B-Org ERP permite extinderea funcționalităților cu noi module, în funcție de necesitățile curente ale companiei și de gradul ei de dezvoltare.

Soluția noastră ERP poate fi integrată într-un sistem complex de business management care îți oferă toate avantajele de care ai nevoie pentru a-ți optimiza activitatea, a crește profitul și a deține un control sporit asupra business-ului. B-Org ERP poate fi integrat și cu aplicații precum: SFA & Retail Execution, Business Intelligence, Warehouse Manager WMS(managementul depozitului), e-Shop (magazin online), Retail-magazin, Transport Management System (TMS - managementul flotei), EDI etc.

Mulți jucători din domeniu, deja au început să folosească instrumente software specifice unei alte industrii, cum ar fi cea de FMCG. Integrarea cu soluția HERMES SFA & Retail Execution, liderul pieței din România în domeniul automatizării forței de vânzări și a culegerii datelor din piață, vă permite să colectați informații despre prețurile proprii și despre competiție, dar și să vedeți dacă se respectă standardele de Merchandising în ceea ce privește expunerea produselor din propriul portofoliu.

Integrarea ERP-ului cu Warehouse Manager WMS asigură eficientizarea activităților din depozit cum ar fi inventarierea rapidă a produselor sau utilizarea unei hărți a depozitului pentru găsirea rapidă a produselor. Sincronizarea automată dintre ERP și WMS optimizează aprovizionarea, rezervarea stocurilor în urma comenzilor și oferă recomandări și detalii despre ceea ce înseamnă să ai un stoc optim în depozit sau în magazin, care să acopere cererile viitoare, dacă trendul de vânzări se menține.

ERP-ul Transart este scalabil la volume foarte mari de date, iar integrarea cu EDI, cu platformele de magazine online sau cu eMAG, CEL, Flanco Marketplace contribuie la fluidizarea rotației stocurilor și creșterea vânzărilor.

Asigură creșterea acurateței gestiunii stocurilor și optimizarea activității din depozit
Permite generarea automatizată a comenzilor de aprovizionare în baza vânzărilor și stocurilor existente
Trimite notificări automate către clienți: emitere factură, garanție, scadențe, sold etc.
Permite integrarea cu EDI, cu magazinele online sau cu eMAG, CEL, Flanco Marketplace, Okazii prin intermediul platformelor partenere de e-commerce
B-Org ERP asigură viteză, stabilitate și scalabilitate prin intermediul SQL Server și a funcționalităților integrate
Contribuie la maximizarea vitezei de rotație a stocurilor
Optimizează stocurile prin intermediul funcționalităților de stoc optim și minim
Permite coordonarea și organizarea gestiunilor din multiple puncte de lucru
Scade semnificativ durata de inventariere
Asistă deciziile operative cu ajutorul rapoartelor de management
Permite gestionarea eficientă a vânzărilor și a canalelor de distribuție
Îmbunătățește eficiența și productivitatea operațională
Asigură trasabilitatea produselor și a garanțiilor
Integrează procese și circuite utile precum: management service, circuit de upgrade, garanții etc.
Scade timpul de procesare al comenzilor
Compania noastră a crescut și se simțea nevoia unui sistem integrat care să acopere tot ceea ce avem nevoie în materie de sistem informatic ERP. Am ales B-Org ERP  datorită referințele pozitive despre primite de la partenerii de afaceri cu care noi colaborăm, dar și pentru că doream să avem contract direct cu producatorul aplicației și suport în toate orașele în care suntem și noi prezenți.  Am apreciat de asemenea disponibilitatea manifestată de oamenii Transart, nivelul ridicat de cunoaștere și de satisfacere a nevoilor specifice domeniului în care activăm.
- Eduard Narița - Manager / Madd Electronics Group

Povești de succes

Cum și-a eficientizat activitatea Soliton Computers cu ajutorul aplicației ERP
Soliton Computers își administrează exact stocurile, respectiv volumul mare de operațiuni și își configurează ușor rapoartele cu ajutorul Transart ERP.
Descarcă studiul de caz
Cum și-a eficientizat activitatea Soliton Computers cu ajutorul aplicației ERP

Vreau să fiu contactat de Transart

* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!
Acest site folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Acceptă și continuă Citește Politica de cookie