ERP Românesc integrat cu B2B, CRM, WMS, SFA, BUSINESS INTELLIGENCE
Soluția ERP propusă de Transart dispune de conectori prefabricați și este pregătit să automatizeze câteva dintre operațiunile critice, specifice unui magazin on-line și anume:
• Sincronizarea stocurilor din magazinul on-line, inclusiv cu marketplace eMag, cu gestiunea din aplicație (pentru a evita plasarea comenzilor pe produse cu stoc epuizat).
• Listarea în regim bulk a facturilor și avizelor ce trebuie expediate împreună cu produsele comandate către client (avem clienți care cu o persoană reușesc să pregătească în sub 3 ore, documentele de expediat pentru 600 de comenzi)
• Automatizarea preluării de încasări multiple (în regim bulk) pe baza borderoului de decontare a platformei Marketplace (exemplu e-Mag Marketplace), document trimis periodic către firmele care vând produse prin Marketplace.
• Automatizarea preluării de încasări multiple – ramburs (bulk) pe bază de borderou trimis periodic de principalele companii de curierat din România.
Însă avem și multe alte argumente care să te ajute să evaluezi cât de potrivită este soluția ERP de la Transart pentru afacerea ta.
Dacă gestionezi sau ești implicat într-o afacere în care procesele interne din vânzare, logistică, depozit, retail, activitatea echipei din teren și on-line-ul (e-Shop B2C, portal B2B) trebuie sincronizate și reașezate pe baze solide, solicită o întâlnire cu un consultant de vânzări ERP Transart