ERP Materiale de construcții, bricolaj și feronerie
Industria materialelor de construcții beneficiază din ce în ce mai mult de impactul pozitiv al digitalizării business-urilor din domeniu, mai ales în ceea ce privește partea de gestiune a stocurilor, dar și de optimizare a rulajului sau a procesului de aprovizionare, indiferent dacă discutăm de producători, distribuitori, importatori sau comercianți.
B-Org ERP aduce claritate și exactitate asupra a tot ceea ce ține de stocuri, dar și asupra proceselor și circuitelor din firmă, astfel încât obțineți un control sporit asupra companiei indiferent de numărul depozitelor/magazinelor.
Pentru clienții importanți sau loiali se pot genera cu ușurință liste speciale de prețuri, iar cu ajutorul EDI se gestionează eficient relația și documentele împreună cu marii retaileri (Key accounts). Totodată, există și funcționalitatea de Credit Controller care permite stabilirea unei limite maxime de creditare a clienților, ceea ce ajută la evitarea problemelor de flux de numerar/cash-flow.
Automatizarea diferitelor procese precum preluarea comenzilor, facturarea etc. și accesul permanent la un set consistent de rapoarte de business ajută la creșterea productivității oamenilor din companie. Prin integrarea nativă a aplicației B-Org ERP cu soluția Transart de Business Intelligence obțineți acces în timp real la o multitudine de rapoarte vizuale, dinamice și interactive, foarte ușor de înțeles de către oricine, ceea ce vă va ajuta să luați decizii mai bune și mai rapide pe baza datelor din sistemul ERP.
Prin intermediul opțiunii de stoc minim, vă asigurați că aveți întotdeauna o limită minimă de stoc care să vă ajute să nu pierdeți din vânzări din cauza lipsei de stoc. Totodată, funcționalitatea de Stoc Optim vă atenționează de cantitatea de stocuri de care ați avea nevoie pentru a livra toate comenzile dacă trendul pentru vânzări se menține constant, astfel încât să puteți previziona mai ușor necesarul de aprovizionare.
Pentru partea de aprovizionare, depozitare sau livrare a materialelor de construcții există și opțiunea de a utiliza unități de măsură multiple sau alternative, care realizează automat conversia astfel încât să puteți ști exact, de exemplu, câte kilograme de ciment ați vândut într-o lună, indiferent de dimensiunea sacilor de ciment.
ERP-ul Transart vă asigură accesul la o suită completă de module și aplicații precum Warehouse Manager WMS (managementul depozitului), Business Intelligence (rapoarte interactive, vizuale, în timp real), TMS (managementul flotei), HERMES SFA & Retail Execution (automatizarea și monitorizarea activității agenților de teren și merchandising), platforme pentru magazine online (E-Shop), Retail POS, EDI, astfel încât să aveți oricând parte de flexibilitatea de care aveți nevoie pentru a vă dezvolta business-ul în continuare și pentru a vă adapta constant la cerințele clienților.