Sistem ERP integrat pentru distribuția de materiale de construcții,

ERP Materiale de construcții, bricolaj și feronerie

Industria materialelor de construcții beneficiază din ce în ce mai mult de impactul pozitiv al digitalizării business-urilor din domeniu, mai ales în ceea ce privește partea de gestiune a stocurilor, dar și de optimizare a rulajului sau a procesului de aprovizionare, indiferent dacă discutăm de producători, distribuitori, importatori sau comercianți.

B-Org ERP aduce claritate și exactitate asupra a tot ceea ce ține de stocuri, dar și asupra proceselor și circuitelor din firmă, astfel încât obțineți un control sporit asupra companiei indiferent de numărul depozitelor/magazinelor.

Pentru clienții importanți sau loiali se pot genera cu ușurință liste speciale de prețuri, iar cu ajutorul EDI se gestionează eficient relația și documentele împreună cu marii retaileri (Key accounts). Totodată, există și funcționalitatea de Credit Controller care permite stabilirea unei limite maxime de creditare a clienților, ceea ce ajută la evitarea problemelor de flux de numerar/cash-flow.

Automatizarea diferitelor procese precum preluarea comenzilor, facturarea etc. și accesul permanent la un set consistent de rapoarte de business ajută la creșterea productivității oamenilor din companie. Prin integrarea nativă a aplicației B-Org ERP cu soluția Transart de Business Intelligence obțineți acces în timp real la o multitudine de rapoarte vizuale, dinamice și interactive, foarte ușor de înțeles de către oricine, ceea ce vă va ajuta să luați decizii mai bune și mai rapide pe baza datelor din sistemul ERP.

Prin intermediul opțiunii de stoc minim, vă asigurați că aveți întotdeauna o limită minimă de stoc care să vă ajute să nu pierdeți din vânzări din cauza lipsei de stoc. Totodată, funcționalitatea de Stoc Optim vă atenționează de  cantitatea de stocuri de care ați avea nevoie pentru a livra toate comenzile dacă trendul pentru vânzări se menține constant, astfel încât să puteți previziona mai ușor necesarul de aprovizionare.

Pentru partea de aprovizionare, depozitare sau livrare a materialelor de construcții există și opțiunea de a utiliza unități de măsură multiple sau alternative, care realizează automat conversia astfel încât să puteți ști exact, de exemplu, câte kilograme de ciment ați vândut într-o lună, indiferent de dimensiunea sacilor de ciment.

ERP-ul Transart vă asigură accesul la o suită completă de module și aplicații precum Warehouse Manager WMS (managementul depozitului), Business Intelligence (rapoarte interactive, vizuale, în timp real), TMS (managementul flotei), HERMES SFA & Retail Execution (automatizarea și monitorizarea activității agenților de teren și merchandising), platforme pentru magazine online (E-Shop), Retail POS, EDI, astfel încât să aveți oricând parte de flexibilitatea de care aveți nevoie pentru a vă dezvolta business-ul în continuare și pentru a vă adapta constant la cerințele clienților.

Susține dezvoltarea companiei, creșterea vânzărilor și a profitabilității
Crește productivitatea angajaților prin automatizări și optimizări pe fluxurile de lucru
Asigură acuratețe și un control exact asupra gestiunii stocurilor, evitând astfel situațiile de lipsă stoc
Reduce semnificativ erorile și pierderile datorate acestora
Limitează gradul de îndatorare al clienților prin intermediul Credit Controller-ului pentru a nu avea probleme cu fluxul de numerar
Contribuie la realizarea de analize și previziuni în baza datelor istorice și a sezonalității
Oferă acces la un set extins de rapoarte predefinite și șabloane personalizabile
Permite coordonarea și organizarea gestiunilor din multiple puncte de lucru
Gestionează eficient stocurile din depozit utilizând descărcarea de gestiune de tip FIFO/FEFO
Ajută la creșterea vitezei de rotație a stocurilor
Permite gestionarea eficientă a vânzărilor și a canalelor de distribuție
Optimizează stocurile prin intermediul funcționalităților de stoc optim și minim și eficientizează activitatea din depozit
Permite generarea automatizată a comenzilor de aprovizionare în baza vânzărilor și stocurilor existente
Trimite notificări automate către clienți: emitere factură, scadențe, sold etc.
Oferă acces la discounturi la nivel de grupe de produse, tip client și la liste speciale de preț pentru fidelizarea clienților
Reduce semnificativ durata de inventariere
Permite utilizarea de unități multiple de măsură și împachetare, utile pentru obținerea unor rapoarte globale de vânzări și stocuri
Oferă posibilitatea de integrare a ERP-ului cu platforme de e-commerce/magazine online, EDI, Emag Marketplace

B-ORG ne oferă siguranță în afacere și aceasta se datorează atât stabilității aplicației, cât și unui control strict al accesului utilizatorilor pe operațiuni – de la nivelul gestiunilor pana la nivel de câmp sau buton în fereastră. Mai mult – foarte importat pentru o afacere de amploarea celei desfășurate de Damila – B-ORG ne oferă controlul riscului de neplată printr-o politică de credit eficientă, la nivel de client. Un alt aspect esențial este suportul managerial, bazat pe posibilitatea obținerii de rapoarte flexibile, în timp foarte scurt, oferindu-ne o viziune globală asupra întregii afaceri.

- Mihaela Rovenţa / Deputy General Manager - Damila

Povești de succes

Magdolna Impex își eficientizează activitatea cu B-Org ERP și HERMES SFA
Prin implementarea B-Org ERP de la Transart, Magdolna Impex își unifică modul de lucru în toate filiale și obține acces în timp real la informațiile esențiale din afacere.
Descarcă studiul de caz
Magdolna Impex își eficientizează activitatea cu B-Org ERP și HERMES SFA
Cum și-a îmbunătățit DAMILA controlul asupra afacerii cu ajutorul B-ORG ERP
Implementând B-Org ERP , Damila obține acces  în timp real la informațiile esențiale, din toate punctele de lucru, precum și gestionarea unitară a stocurilor și a nomenclatoarelor.
Descarcă studiul de caz
Cum și-a îmbunătățit DAMILA controlul asupra afacerii cu ajutorul B-ORG ERP

Vreau să fiu contactat de Transart

* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!
Acest site folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Acceptă și continuă Citește Politica de cookie
Contact us
* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!