ERP Carne, Lactate, Panificatie, Vinificatie, Cofetarie

ERP Carne, Lactate, Panificație, Vinificație, Cofetărie

Producătorii, distribuitorii și importatorii de carne, produse lactate, de panificație și vinificație acordă o importanță tot mai mare tehnologiei și software-ului de business datorită suportului vital pe care acestea îl oferă în dezvoltarea afacerii.

Un sistem ERP adaptabil, care încorporează funcționalități multiple din zona de producție, distribuție, gestiune stocuri, facturare, contabilitate sau salarizare și care poate fi integrat cu diferite alte sisteme sau module precum HERMES SFA & Retail Execution, Business Intelligence, Warehouse Manager WMS (soluție pentru managementul depozitelor), diferite platforme de magazine online(e-Commerce), Retail POS, EDI sau aplicații pentru managementul flotei (TMS), susține creșterea organică a companiei și oferă toate avantajele de care ai nevoie.

B-Org ERP pune foarte mare accent pe exactitatea stocurilor de materii prime și produse finite, dar și pe trasabilitatea pe fluxul aprovizionare-producție-livrare. Totodată ai acces oricând la un set numeros de rapoarte, la actualizări legislative realizate la timp și la optimizări ale activităților importante pentru business-ul tău.

Pe lângă faptul că ERP-ul Transart îți permite să monitorizezi și să ai control deplin asupra business-ului, te ajută să crești în timp productivitatea angajaților și să reduci costurile operative.

Prin intermediul modulului Business Intelligence integrat cu ERP-ul poți avea acces la rapoarte de business vizuale, interactive, care să te ajute să înțelegi rapid ce se întâmplă în companie, să faci previziuni sau să descoperi trend-uri și să îmbunătățești semnificativ calitatea procesului decizional.

Soluția HERMES SFA & Retail Execution este liderul pieței din România în domeniul automatizării activității agenților/reprezentanților de teren, iar cu ajutorul multitudinii de funcționalități încorporate, companiile pot monitoriza activitatea agenților din teren, aceștia având capacitatea de a prelua comenzi sau face încasări direct din teren, pot trimite notificări, colecta date despre competiție și prețuri, despre respectarea standardelor de merchandising etc.
Comenzile preluate ajung direct în ERP, astfel că producția se va optimiza în funcție de ceea ce s-a comandat, prin urmare se evită pierderile de tip lipsă produse din stoc sau situațiile în care se produce mai mult decât se vinde. HERMES funcționează și offline, sincronizarea realizându-se de îndată ce există conexiune la Internet.

ERP-ul permite estimarea automatizată a necesarului de aprovizionat, în baza comenzilor și a stocurilor existente, pentru a asigura stocurile de materiale și materii prime pentru producție.

În cazul în care utilizați diferite unități de măsură sau împachetare, aplicația realizează automat conversia astfel încât să puteți avea acces la rapoarte globale de vânzări, utilizând o singură unitate de măsură.

Integrarea EDI cu Key Accounts contribuie la fluidizarea fluxului de documente și produse între producători/distribuitori/importatori și retaileri de tip hypermarket, iar componenta WMS vine cu optimizări specifice: ghidaj intrări, gestionare scăzăminte la livrare, picking normal sau masiv, integrare cântare on-line.

Înregistrarea producției în timp real, lansarea în producție pe baza comenzilor, utilizarea rețetelor de tranșare și fabricație, calculul randamentului de creștere / tăiere / tranșare / fabricație, utilizarea unităților de măsură echivalente și unităților de împachetare, dar și urmărirea și controlul prețuri negociate, loturilor, datelor de expirare sau a certificatelor de conformitate sunt numai o parte din funcționalități importante pentru industrie.

B-Org ERP asigură fundamentul necesar pentru orice business care vrea să se dezvolte și care are nevoie de o platformă stabilă, rapidă și exactă care să îi permită să crească în continuare.

Soluție ERP multi-companie, inclusiv holding
Integrează cântare, POS-uri și coduri bare
Asigură gestionarea corectă a scăzămintelor
Automatizări și optimizări pe fluxurile de lucru
Contribuie la evitarea situațiile de lipsă stoc de produse finite sau materii prime
Asigură acuratețe în stocuri și reducerea semnificativă a erorilor
Limitează gradul de îndatorare al clienților prin intermediul Credit Controller-ului
Oferă acces în timp real la un set numeros de rapoarte predefinite și șabloane personalizabile
Crește viteza de rotație a stocurilor
Contribuie la gestionarea eficientă a vânzărilor și a canalelor de distribuție
Ajută la optimizarea generală a activității și la reducerea costurile de stocare și operare în depozit
Transmite notificări automate către clienți: emitere factură, scadențe, sold etc.
Întocmește rapid documente de livrare pentru distribuție
Oferă posibilitatea de a folosi discounturi la nivel de grupe de produse/tip client și liste speciale de preț pentru fidelizarea clienților
Asigură îmbunătățirea controlului financiar-contabil
Utilizează descărcarea de gestiune de tip FIFO/FEFO
Îmbunătățește eficiența și productivitatea operațională
Asigură capacitatea de a urmări trasabilitatea produselor
Ajută la planificarea și gestiunea aprovizionării și a producției
Permite lucrul cu unități multiple de măsură și împachetare
Permite integrarea ERP-ului cu magazine online

A contat mult în alegerea noastră faptul că aplicațiile Transart răspundeau nivelului nostru de cerințe de la momentul respectiv, apoi faptul că feedback-urile din piață erau bune, aplicațiile ERP și SFA erau integrate nativ, iar nivelul de preț a fost unul echilibrat. Am apreciat foarte mult partea de pregătire, implementare sistem, dar și implicarea echipei Transart în întregul proces. Serviciile ulterioare de suport au fost la înălțime, comparativ cu situații similare pe care le-am experimentat în trecut cu alți vânzători de soluții software. Un alt plus al ERP-ului ar fi că soluția rulează pe o platforma care-i permite utilizatorului să-și configureze rapoarte, astfel că reușim să obținem rapid date, folosite ca instrumente de lucru în deciziile noastre.

- Monica Florea / Director Executiv, Josi Logistic

Clienții noștri

Vreau să fiu contactat de Transart

* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!
Acest site folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Acceptă și continuă Citește Politica de cookie