Digital Highlights in Business Timișoara
Seria de evenimente dedicate digitalizării afacerii, pe care Transart le organizează în principalele orașe din țară - Digital Highlights in Business, a ajuns la a 6-a ediție, cel mai recent eveniment având loc pe 5 martie 2020 la Timișoara.
Propunând pieței din România un software ERP, robust și stabil dar în același timp un sistem evoluat pentru multe din afacerile combinate de distribuție și producție, toate prezentările s-au focalizat pe expunerea de soluții concrete, simple și practice pe care cei din audiență le pot implementa rapid în propriile lor organizații, utilizând produsele Transart.
Evenimentul a crescut calitativ, informațional și ca valoare transmisă, cu fiecare ediție și are în prezent o audiență selectă în mediul de afaceri românesc. Pe lângă o locație de excepție, la Timișoara am beneficiat și de cinci vorbitori din regiune, reprezentanți ai clienților Transart, care s-au alăturat echipei de vorbitori.
Cei doisprezece speakeri au reușit să capteze atenția audienței pe întreaga durată a evenimentului cu informații de calitate. Au fost atinse tematici fierbinți din vânzări, distribuție, managementul depozitului, EDI & B2B/B2C, retail execution dar și instrumente de analiză și managementul afacerii.
Reprezentanții Transart și partenerii săi au prezentat noutăți, evoluții și tendințe dar și module sau aplicații noi, dezvoltate în ultimii:
- Funcționalități, automatizări și optimizări de procese cu care poate fi extins sistemul ERP Transart: notificări, centre de cost, WMS, Business Intelligence, EDI, e-Shop;
- Managementul distribuției Pre-Sales & Van Sales: metode de creștere a vânzărilor și modalități de a controla excepțiile (modul derogări) care apar în activitatea zilnică a echipelor mari de vânzări cu sistemul HERMES SFA
- Conceptul de „Perfect Store” și cum HERMES RETAIL EXECUTION ajută marii producători să implementeze standardele de mercantizare care pot influența decisiv vânzările din rețeaua de magazine prin produsele sale ajung la consumatorul final.
- Vânzare consultativă cu HERMES CRM – sursa unică pentru managementul oportunităților, a ponturilor și a tuturor informațiilor esențiale pentru buna gestionare a relației cu clienții afacerii tale.
- Demonstrație BI Adviser - instrument vizual specializat pentru analiza afacerii și suport decizional, integrat nativ cu sistemul ERP TRANSART;
Prezentările livrate de partenerii noștri au venit să completeze cu alte aspecte operaționale din afacere pe care companiile le pot digitaliza și optimiza cu ajutorul unor aplicații specializate, astfel:
- Solutii specializate pentru resurse umane cu ELO HR și Contract Management George DINU, Sales Manager - ELO Digital Office Romania
- Creșterea vanzarilor prin canalele on-line (e-Shop, B2B, Marketplace) - Marius PANAIT, CEO - Entelion / Teamshare
În luărilor lor de cuvânt, reprezentanții clienților au povestit despre experiența companiilor lor în utilizarea soluțiilor Transart, iar mărturiile lor au adus diversitate și încredere prin poveștile sincere exprimate. Mulțumim pe această cale tuturor clienților prezenți și în mod special celor care au luat cuvântul, unii în premieră, cu această ocazie:
- Zsolt TANKA, CEO - Eternal Beauty SRL
- Lucian CIOCHINĂ, IT Manager - Archimina SRL
- Ion LUNGU, Analiză și Control - Miruna International Impex SRL
- Nicolae VASII, Administrator - Gospodarul Istet SRL
- Costin MANOLIU, Administrator - Incremental SRL
Stilul de comunicare sincer, apropiat și deschis propus de Transart la început a fost ulterior adoptat de toți vorbitorii, inclusiv de cei cinci reprezentanți ai clienților care au vorbit la final. Exemplificările video, demo-urile scurte și networkingul din pauză și din timpul prânzului, atmosfera prietenoasă, au avut darul să contribuie la un eveniment ce a fost extrem de bine apreciat de participanți.
Pentru a percepe mai exact atmosfera evenimentului de la Timișoara vă invit să vizualizați un montaj cu o selecție de poze pe pagina facebook a companiei.