ERP Textile, Imbracaminte, Incaltaminte, Echipament Sportiv

ERP Textile, Îmbrăcaminte, Încălțăminte, Echipament Sportiv

Industria textilă,  respectiv cea de fashion retail și echipament sportiv se confruntă cu numeroase provocări care au potențialul de a fi depășite prin intermediul unei soluții de business software de calitate.

Tehnologia digitală este o nevoie centrală în cadrul business-urilor din prezent, iar industria de fashion retail compusă din sectorul textil, de îmbrăcăminte, încălțăminte/pantofi și echipament sportiv nu reprezintă o excepție.

Soluția ERP Transart oferă transparența necesară pentru a putea vedea în detaliu modul în care se desfășoară fluxurile și procedurile de lucru, dar și ce ar putea fi optimizat și eficientizat în companie.

Datorită faptului că toate informațiile sunt într-un singur loc, managerii pot avea o viziune strategică cu privire la ceea ce trebuie făcut pe viitor. Informațiile detaliate cu privire la stocuri, la comenzi, vânzări etc. și monitorizarea operațiunilor asigură un control eficient, care îți permite să planifici, organizezi și coordonezi toate procesele importante din companie.

B-Org ERP vine cu un set extrem de numeros de rapoarte standard care pot fi personalizate în funcție de nevoi, astfel încât tu să poți obține rapid orice informație de care ai nevoie. Aplicația poate fi integrată și cu o componentă de tip Business Intelligence, care transformă datele din rapoartele ERP, în grafice interactive, dinamice, vizuale și ușor de înțeles de către oricine ceea ce contribuie la reducerea timpului de analiză a datelor și la creșterea calității procesului decizional de business.

Practic cu ajutorul acestor rapoarte se poate planifica producția sau aprovizionarea în funcție de sezonalitate (dacă e cazul) sau se pot face previziuni mult mai aproape de adevăr.

Printr-o gestiune exactă a stocurilor, realizată cu ajutorul funcționalităților de stoc optim, stoc minim și aprovizionare vă puteți asigura că aveți întotdeauna pe stoc produsele cele mai populare, astfel încât să nu pierdeți vânzări din cauza lipsei de stocuri sau materii prime, dar și pentru a menține satisfacția clienților la un nivel ridicat.

Principalele activități precum distribuția de mărfuri, aprovizionarea, achizițiile, urmărirea și gestiunea stocurilor, operațiunile de contabilitate, livrarea comenzilor, managementul activităților din depozit și a canalelor de distribuție, producția, importul și comercializarea sunt transparente și se pot monitoriza cu ușurință.

B-Org ERP are un design modular care îți oferă avantajul de a selecta numai modulele de care ai nevoie, iar pe măsură ce compania ta crește și ai nevoie de mai mult, poți adăuga și alte elemente.

Totodată soluția ERP de la Transart face parte dintr-o suită completă de aplicații digitale de business care acoperă un segment complex de nevoi. În funcție de necesități ERP-ul Transart poate fi integrat cu aplicații precum: HERMES SFA & Retail Execution, Business Intelligence, Warehouse Manager WMS (gestiune- management depozit), e-Shop (comerț online), Retail-magazin, Transport Management System (TMS - managementul flotei), EDI etc.

În urma optimizărilor și automatizărilor aduse de B-Org ERP angajații pot face mai multe lucruri în timp mai scurt devenind astfel mai productivi, se reduc costurile de operare, scad considerabil erorile și situațiile de lipsă stoc, cresc veniturile și managerii au o viziune clară asupra tuturor operațiunilor din firmă.

ERP-ul Transart transformă modul în care faci business și te ajută să iei cele mai bune decizii pe baza datelor astfel încât să te adaptezi cât mai ușor la dinamismul pieței, să le oferi clienților cea mai bună experiență de cumpărare și să obții cât mai multe avantaje competitive.

Crește vizibilitatea asupra businessului
Îmbunătățește productivitatea prin automatizări și optimizări pe fluxurile de lucru
Permite monitorizare în timp real a operațiunilor
Asigură acuratețe în stocuri și o reducere semnificativă a erorilor și a situațiile de lipsă stoc
Oferă acces la un set extins de rapoarte predefinite și șabloane personalizabile
Permite coordonarea gestiunilor din multiple puncte de lucru
Crește viteza de rotație a stocurilor și permite gestionarea eficientă a vânzărilor și a canalelor de distribuție
Ajută la optimizarea stocurilor și a activității din depozit
Asigură generarea automatizată a comenzilor de aprovizionare în baza vânzărilor și a stocurilor existente
Transmite notificări automate către clienți: emitere factură, scadențe, sold etc.
Asigură întocmirea rapidă a documentelor de livrare
Permite utilizarea discounturilor la nivel de grupe de produse și tip client sau listelor speciale de preț pentru fidelizarea clienților
Asigură un control financiar-contabil îmbunătățit
Optimizează sortimentul de marfă în baza rulajelor sezoniere
Contribuie la planificarea și gestiunea producției și aprovizionării
Fluidizează schimbul de informații între departamente
Reduce costurile de stocare și operare în depozit
Scade timpul de procesare al comenzilor
Asigură inventariere rapidă prin intermediul scanării codurilor de bare
Oferă posibilitatea integrării ERP-ului cu platfome de magazine online, EDI sau Emag Marketplace

Vreau să fiu contactat de Transart

* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!
Acest site folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Acceptă și continuă Citește Politica de cookie