ERP in industriile Farma, Veterinara, Medicala si Cosmetica

ERP în industria Farma, Veterinară, Medicală și Cosmetică

Reformele din domeniul sănătății, regulamentele stricte și creșterea cererii de produse farmaceutice la nivel global sunt doar câteva dintre presiunile cu care producătorii, importatorii și distribuitorii din industria farmaceutică se confruntă în fiecare zi.

Pacienții și autoritățile de reglementare cer o calitate din ce în ce mai ridicată a produselor farmaceutice, care să vină la un cost redus, iar în același timp vor ca totul să fie extrem de transparent.

Toate aceste aspecte generează provocări importante de business, de aceea este vital pentru companiile din sectorul medical cum ar fi cele din industria pharma, cosmetică, optică, veterinară sau a suplimentelor alimentare să devină proactive și să respecte standardele de siguranță și regulamentele, dar în același timp să răspundă la cererile din piață.

B-Org ERP împreună cu suita de aplicații Transart aduce beneficii consistente care contribuie la rezolvarea multor situații complexe de business. ERP-ul poate fi integrat cu: HERMES SFA & Retail Execution (liderul pieței din România în domeniul automatizării agenților/reprezentanților de teren și de merchandising & retail execution), Business Intelligence, Warehouse Manager WMS (management depozit), e-Shop (magazin online), Retail-magazin, Transport Management System (TMS - managementul flotei), EDI etc.

Prin utilizarea aplicației ERP Transart se obține un control strict asupra gestiunii stocurilor și a trasabilității lor, crește viteza de livrare a produselor medicale în piață și se asigură o transparență sporită asupra tuturor proceselor și fluxurilor din firmă.

Setul numeros de rapoarte standard și posibilitatea de a utiliza șabloane pentru generarea rapoartelor personalizate ajută la monitorizarea în timp real a tuturor operațiunilor care se realizează în companie și la îmbunătățirea rapidității și calității procesului decizional de business. Astfel, poți acționa rapid pentru prevenirea sau corectarea unor anomalii, iar prin intermediul soluției de Business Intelligence poți transforma semnificativ modul în care iei decizii de business fiindcă ai acces permanent la informații în timp real.

În industria farmaceutică modul în care se realizează managementul stocurilor este deosebit de important fiindcă produsele sunt perisabile. De aceea produsele care expiră mai repede trebuie să plece primele din depozit pentru a evita pierderile, dar și pentru a ne asigura că produsele au aceeași eficiență și aceleași proprietăți atunci când ajung în mâinile clienților. B-Org ERP împreună cu componenta de management al depozitelor, Warehouse Manager WMS, asigură corectitudinea și eficiența tuturor acestor procese din depozit și din companie, iar cu ajutorul codurilor de bare complexe și personalizabile de tip GS1-128 se pot configura foarte mulți parametri care să fie citiți rapid cu ajutorul scannerelor.

Îmbunătățirea capacității de asigurare a disponibilității produselor la rafturi presupune un accent ridicat pe transparență, iar prin integrarea ERP-ului cu HERMES SFA & Retail Execution, agenții de teren pot trimite comenzi direct către sediu și se pot asigură ca politicile de merchandising ale firmei sunt respectate. Totodată, dacă se dorește, se pot colecta prețurile produselor competiției și pe cele ale produselor proprii sau se pot presta servicii de merchandising pentru alte companii din piață.

Integrarea ERP-ului cu platforme de tip EDI fluidizează transferul de documente de comandă între companii, ceea ce ajută foarte mult la promptitudinea și eliminarea erorilor din comenzi.

ERP-ul Transart îți oferă siguranța și controlul de care ai nevoie pentru a te dezvolta în continuare și îți asigură un cadru prin care poți crește productivitatea angajaților și reduce semnificativ erorile și costurile de operare.

Oferă un control strict asupra gestiunii stocurilor și a trasabilității loturilor de produse
Crește viteza de procesare a comenzilor și de livrare a produselor
Asigură o transparență sporită asupra proceselor și fluxurilor de lucru
Contribuie la eficientizarea activității și la îmbunătățirea valorii indicatorilor de performanță (KPI)
Crește viteza și calitatea procesului de luare a deciziilor strategice de business
Consolidează datele din punctele de lucru pentru a obține o imagine de ansamblu asupra companiei
Ajută la îmbunătățirea cash-flow-ului prin intermediul Credit Controller-ului și a notificărilor automate transmise către clienți
Crește profitul și productivitatea angajaților, reducând în același timp erorile și pierderile
Gestionează eficient stocurile din depozit utilizând descărcarea de gestiune de tip FIFO/FEFO
Oferă acces în timp real la raporte personalizabile specifice industriei
Soluție ERP multi-companie, optimizată inclusiv pentru holding-uri
Îmbunătățește managementul vânzărilor și a canalelor de distribuție
Permite realizarea rapidă a inventarierii
Ajută la organizarea și anticiparea perioadelor aglomerate
Contribuie la îmbunătățirea prezenței produselor la raft

Vreau să fiu contactat de Transart

* Campuri obligatorii
Obligatoriu!
Nu e un e-mail valid!
Obligatoriu!
Nu este un număr de telefon valid!

Formate valide pentru numere de telefon

  • XXXXXXXXXX
  • XXX-XXX-XXXX
  • XXX.XXX.XXXX
  • XXX XXX XXXX
  • +XX-XXXX-XXXX
  • +XX.XXXX.XXXX
  • +XX XXXX XXXX
  • +XX-XXX-XXXXXX
  • +XX.XXX.XXXXXX
  • +XX XXX XXXXXX
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!
Obligatoriu!
!

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform cu politica de confidențialitate Citește-o aici

Obligatoriu!

Doresc să mă abonez la newsletter Transart

Vă rugăm să completați toate câmpurile cerute!
Acest site folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Acceptă și continuă Citește Politica de cookie